A Kárhozottak Krónikásai

Posted by benina


A legenda úgy tartja, öt harcos vált átkozottá egyazon napon. Az Érzékszervek átkának ponderáns súlyával kell harcba szállniuk az ártatlanok védelmében, a Lelketlenek ellen.

Tristan, a Némaság-
Gabriella, a Látás-
Gamaliel, az Ízlelés-
Alana, az Érintés-
Storr, a Hallás Átkának foglya.

Gondolkodás, tétovázás nélkül gyilkolnak évszázadok óta. Testvérekké váltak, mégis magányosan élnek. Az átkot csupán az igaz szerelem erejével lehet megtörni. Egy társ, akit az istenek a számukra teremtettek, és akinek a meghódítására hét napot kapnak, ha eljön az idejük.

Hét nap, hogy meggyőzzék kijelölt társukat szerelmük valódiságáról.
Hét nap, hogy elfogadtassák hiányosságaikat.
Hét nap, hogy szerelmük viszonzásra találjon.
Mindezt a Lelketlenek állandó veszélyt jelentő árnyékában.

Az öt harcos mellé a Sors Krónikást rendelt. A Kárhozottak Krónikásainak elmesélése folyamán figyelemmel követhetitek a harcosok hét napját.

Tristan Krónikása – Tyna
Gabriella Krónikása – Akasha
Gamaliel Krónikása – Spirit Bliss
Alana Krónikása – Angyal
Storr Krónikása – benina
Öt harcos, öt Krónikás, öt történet.

Amíg a hetedik nap véget nem ér...



SZEPTEMBER 05!!!!!!!!!!!!!





11 megjegyzés:

  1. Névtelen

    Nahát, micsoda meglepetés! Egyre jobb ötletekkel álltok elő. És micsoda csapat! :D:D:D
    Nagyon várom ezt is!
    Negra

  1. benina

    Drága Negra!
    Örülünk, hogy tetszik :D

    Puszi:)

  1. Norema

    Nagyon érdekesnek tűnik a történet. Szuper lett az ajánló! Honnan van ekkora fantáziátok? Jó csapatot hoztatok össze: a kedvenceim :)
    Tudtam, hogy kitalálsz valami újat.
    Mikor kezdődik?
    Norema

  1. benina

    Drága Norema!
    Hát igen, Tyna ötlete volt az egész, az alapot, meg ezt az ajánlót én írtam, a többi pedig tökéletesen egyéni :)
    Szeptember első hetében fogjuk közzétenni az összeset egyben! :)
    Pusza:

    benina

  1. Unknown

    ez nagyon-nagyon jó lesz, alig várom már... hogy Ti mit ki nem találtok nekünk...

  1. benina

    Orsi
    Hát, na:D Igyekszik az ember lánya;):D:D

  1. Kelli

    Kedves benina és Akasha!

    Hadd gratuláljak nektek és a többi írónak. Próbáltam arra az oldalra írni a hsz.-emet, de beletőrt a bicskám.
    Nagyszerű ötlet, még nagyszerűbb történetek! Mutatja az egész világnak, mennyire kreatívok vagytok!
    Lehet, fanfictionnek mondani, de mégsem, hiszen olyan sok külföldi író ír hasonló történeteket és azok sem egymás fanfictionjei.

    Lenyűgözött a prológus, mintha ott lettem volna a harcosokkal abban a templomban. Gratulálok! :)
    És most olvsok tovább...

    Üdv, Barbi

  1. benina

    Szia Barbi!
    Örülök, hogy tetszett, olyan nagy örömmel írtam/írtuk :D Izgalmas volt, és próbáltam/próbáltuk kerülni a hasonlóságokat :)
    Várom a komid az egészről;)

  1. Névtelen

    Szia benina és Akasha!

    Én is ide írom a köszönetemet, mert nekem sem sikerült a megadott oldalra üzenetet küldeni.

    Gratulálok! Gyönyörűen leírt lett a prológus, igazán beninás.
    Először a ti történeteiteket olvasom, arra vagyok a legkíváncsibb, mert azokban biztos nem csalódom :), de a többi íróéba is beleolvastam már, és nagyon várom már, hogy odaérjek.

    Kedves Akasha! A stílusod annyira vidám, ahogy leírod az akciókat és a szereplőket, izgulni kezdek, élvezet olvasni. Ez a lány más, mint Alynn a Testvérlelkekből, és a harcosod is más, mint a kalóz, de emiatt nem csalódtam. Sőt! :)

    Benina! Még nem értem végére Storr történetének, de imádom! Nem is szükséges fokoznom, milyen gyönyörűen jellemzel, izgalmasan alkotod a cselekményeket és mutatod be a mozgatórugókat. Profi vagy! Ez a világ, a luxus amit bemutatsz, már megint annyira más, mint amit eddig ismertünk tőled. Nagyon tetszik!

    Köszönöm! Csill

  1. Névtelen

    Kedves Írónők!
    Gratulálok és köszönöm! :)
    Rettenetesen ügyesek vagytok!
    Ha lehet ilyet mondani, akkor Storr vetekszik Cadennel, Gabrielle pedig Alynnel. Remek szófordulatokat találtatok ki!
    Akashának a Supermanes hasonlatán hangosan nevettem, beninának pedig a táncjelenete, huh, az borzalmasan erotikus lett, Erisz és Aresz isteni istenek!
    NAGYON KÖSZI!
    Üdv, Detti
    ui.Írtam a könvrajongós oldalra is, de nem nem sikerült elküldeni.

  1. Névtelen

    Kedves Írónők!
    Tegnap találtam rá ezekre a hihetetlen történetekre, és már ki is végeztem mindegyiket. Gratulálok Nektek, nagyon ügyesek vagytok mind.
    De egy valakit ki kell emelnem... Benina, imádtam az írásodat! A stílus, a karakterábrázolás, a leírások - mind-mind hihetetlenre sikeredett!! Élvezet volt olvasni. Köszönöm! B