Ismertető

Posted by benina




Alynn és Danielle épp egy hajóúton vannak, amikor váratlanul kalózok támadnak rájuk. Danielle-nek a gardedámjukkal sikerül a mentőcsónakba menekülniük, de Alynnt elfogják a kalózok. Lord Devon Gaskell, kalóznevén Guy Ferrars ejti rabul, de nem lesz könnyű dolga, ha meg akarja zabolázni a lányt.

Vihar kerekedik, és Danielle a gardedámjával együtt kizuhan a csónakból, ahol kiderül, hogy egy szigetre vetődtek. A sziget teljhatalmú ura Lord Caden Gaskell, de a viharos időjárásra hivatkozva esze ágában sincs hajóútra engedni a lányt.

A két szerelmi szál mellett fény derül a történetben a Gaskellek családi titkára, és a botrányra, amely szétválasztotta a két fivért egymástól.







5 megjegyzés:

  1. Mara

    Drága Akashám és beninám!

    Csak egy idézettel tudom a Testvérlelkeket, a szereplőiket és főleg az íróikat köszönteni.

    "Mit láttam benned? Hőst, szentet, királyt.
    Mit láttál bennem? Rendetlen szabályt.
    Mit láttam benned? Magam végzetét.
    Mit láttál bennem? Egy út kezdetét."
    Szabó Lőrinc

    Oh lá lá! Éljenek az meselányok, a merész, a huncut és a cserfes úrinők. :)

    Pusz, M

  1. Névtelen

    Akasha és Benina!

    Nagyon várom az új történetet, remélem hamarosan fel fog kerülni!! Pussszii

  1. Kim

    Sziasztok!

    Mostanában pont ilyesmi stílusú könyveket olvasok, úgyhogy engem megfogtatok :D

    Remélem, hamar olvashatom az első fejezetet :)

    Puszi, Angyal

  1. kryszi

    Szióka! Nagyon-nagyon-nagyon örülök ennek az oldalnak!Fantasztikusak lesztek együtt! És most olvastam,hogy Benina könyvét kiadják!!!(ezerrel dobog a szívem :D :D ) Pusz:kryszi

  1. Unknown

    Szia Benina és Akasha!
    Nekem is nagyon tetszik az ötlet, egy Jane Austen szerű regény, csak sokkal több izgalommal megfűszerezve és persze egy picikét korábban. Nagyon kíváncsi vagyok már, és habár egyenlőre még Akasha írásait nem volt szerencsém olvasni biztos vagyok benne, h mindketten lehengerlő és varázslatos stílusban írjátok majd meg ezt az amúgy is különleges történetet! Már maga az ötlet is nagyon-nagyon tetszik, egy varázslatos világot hoztok közelebb és habár (legalábbis gondolom) nem lesznek benne vámpírok, sárkányok és egyéb természetfeletti lények mégis bevethetitek a kor bűbáját, sajátságos varázsát méghozzá valószínüleg mindezt mesterien megfogalmazva! Hihetetlenül várom már!

    Kedves Benina!
    Én is láttam, h októbertől olvashatjuk a könyved, szinte most rögtön örömtáncra perdülnék, annyira boldog lettem ettől a hírtől! Egyszerűen csodálatos, h végre elérhető közelségbe került a megjelenésének dátuma! És mégis úgy tűnik mintha évek telnének el, a várakozás minden perce olyan, minthacsak mégegy örökkévalóság lenne októberig! Gratulálok hozzá, alig várom már, h olvashassam, nagyon kíváncsi vagyok rá!
    pussy:
    Nessie